سوله تولیدی
نوشته شده توسط : مهندس احسانی

سوله تولیدی همان گونه که از نامش پیداست برای تولید محصولات مختلف استفاده شده و کاربرد دارد. این سازه برای ذخیره مواد اولیه،فراوری،تولید و بسته بندی و حمل امکانات ویژه و کاملی را در اختیار تولید کنندگان قرار داده و دارای تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای تولید محصولات می باشدو صفر تا صد عملیات تولید در این سازه ها به خوبی قابل انجام می باشد.در این نوشتار قصد داریم تا سوله تولیدی را خدمت شما معرفی نموده و شما را با شرکتی معتبر برای طراحی و خرید سوله آشنا نماییم.


 کاربرد سوله تولیدی در صنایع

امروزه سوله های تولیدی به جای ساختمان های گران قیمت از محبوبیت بیشتری میان کارفرمایان محترم برخوردار است. این سازه‌ها اوراق فلزی بسیار قدرتمند را در خود جای داده‌ و نسبت به هر نوع شرایط جوی، پایداری دارند و از همین رو تولید و خرید آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.سوله های تولیدی در صنایع مختلفی هم چون صنایع تولیدی و صنایع فرآوری مواد اولیه مانند تولید مواد غذایی، تولید محصولات الکترونیکی، تولید محصولات چوبی، تولید محصولات ساختمانی و تولید محصولات شیمیایی تولید محصولات پلاستیکی، تولید محصولات فلزی، تولید محصولات نساجی و پوشاک ،صنایع ساخت و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و ... کاربرد وسیعی داشته و مکان مناسبی برای استقرار تجهیزات ، ماشین آلات صنعتی و تولیدی به شمار می رود.

 


 مجوزهای لازم و مورد نیاز برای ساخت سوله تولیدی

احداث و بهره ‌برداری سوله تولیدی، نیازمند اخذ و دریافت مجوزهای مختلفی می‌باشد که ممکن است بسته به مکان و قوانین محلی متغیر باشد. این مجوزها عمدتا شامل موارد زیر می باشند:

1.مجوز ساخت و ساز: این مجوز از اداره شهرسازی و ساختمانی محلی صادر می‌شود و برای احداث ساختمان‌ها و سازه‌های صنعتی نیاز است.

2.مجوز کسب و کار: در برخی مناطق برای راه اندازی یک واحد تولیدی، دریافت مجوزهای کسب و کار از ادارات صنعت، معدن و تجارت و یا اداره کار و امور اجتماعی ضروری می باشد.

3.مجوز بهره ‌برداری: اخذ مجوزهای لازم از سازمان حفاظت محیط زیست یا سازمان‌های مربوطه دیگر برای بهره برداری از سوله تولیدی لازم است.

4.مجوزهای بهداشت و ایمنی: بسته به نوع فعالیت تولیدی به ویژه در تولید مواد غذایی، دریافت مجوزهای بهداشت و ایمنی از سازمان بهداشت و درمان و یا سازمان‌های صنعتی مربوطه امری ضروری است.

5.مجوزهای محلی: بسته به مکان و شرایط محلی،مجوزهای محلی از شهرداری یا ادارات محلی دیگر در برخی موارد لازم می باشد.


 مراحل طراحی و ساخت سوله تولیدی

1.مشاوره اولیه سوله

اولین قدم در ساخت سوله، انجام مشاوره با متخصصین این حوزه است. در مشاوره شما به عنوان کارفرما خواسته ها و نیازهای خود و هدف از ساخت سوله تولیدی را با شرکت پیمانکار مطرح کرده و پیمانکار مطابق با نیاز و بودجه شما بهترین ایده را به شما پیشنهاد می کند.برنامه ریزی صحیح و مشاوره در مورد جزئیات دقیق در ابتدای کار با شرکت معتبر سازه نگار سینا منجر به خرید سازه ای با کیفیت و مستحکم می گردد.


 2.بازرسی محل

محل احداث سوله می بایست توسط پیمانکار مورد بررسی قرار گرفته و از لحاظ  مناسب بودن برای استقرار سوله مورد تایید قرار گیرد.


 3.طراحی

پس از عقد قرارداد با سازه نگار سینا متخصصان و مهندسان زبده و مجرب ما فرایند طراحی سوله تولیدی را منطبق با استانداردهای روز دنیا و با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته به صورت دقیق آغاز کرده و با اخذ مجوزهای لازم پروژه طراحی را نهایی می نمایند.


 4.ساخت و تولید

استفاده از تجهیزات پیشرفته برای کنار هم قرار گیری قطعات و مونتاژ، مدرن و بروز بودن تجهیزات همچون دستگاه های برش، جوشکاری، کمپرسورها و … نیز نقش بسزایی در کیفیت نهایی سازه دارد. در نهایت در این مرحله قطعات سازه همگی آماده و با ارسال به محل سوله توسط تکنیسین های مجرب و متبحر سازه نگار سینا نصب و سپس بهره برداری می گردد.

 


 هزینه سوله تولیدی چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ساخت سوله تولیدی بر اساس پارامترهایی مانند ابعاد سوله،شکل سوله،استفاده از تجهیزاتی مثل،جرثقیل در ساخت سوله،موقعیت جغرافیایی منطقه‌ای که سوله در آن احداث می‌شود و ... تعیین و محاسبه می شود.


 ساخت سوله تولیدی با شرکت سازه نگار سینا

شرکت سازه نگار سینا  یکی از برترین و بروزترین شرکت های سوله سازی و ساخت سازه های فلزی است که با دارا بودن سال ها تجربه، طراحی و اجرای پروژه های متعددی را در نقاط مختلف ایران و کشورهای همسایه در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.این مجموعه با دارا بودن کادری متخصص ، آشنا در میان صنعتگران و تولیدکنندگان در دهه اخیر بوده وعلاوه بر سوله سازی و محاسبات سوله در زمینه های متعدد از جمله بتن ریزی ،کف سازی ،جرثقیل سازی،اجرای جرثقیل سقفی و … فعالیت می نماید. سوله های تولیدی سازه نگار سینا همگی منطبق با استاندارهای جهانی و با تکیه بر تخصص تیم مجرب و حرفه ای و به صورت کاملا مهندسی شده و اصولی و با استفاده از متریال با کیفیت تولید می شود. این شرکت در طول سال های اخیر موفق به جلب رضایت مشتریان با ارائه خدماتی با کیفیت بسیار مطلوب بوده و با رعایت اصل مشتری مداری خدمات خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به کارفرمایان محترم ارائه می نماید.جهت استعلام قیمت سوله تولیدی با کارشناسان سازه نگار سینا در ارتباط باشید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: